Hemma ! :)

Entligen hemma från Frankrike, sköönnt ! :)

Vi åkte halv 6 på fredag sen så åkte vi bil till skavsta och flyget gick kl 10,  sen 2,5 timmars flyg till Bergamo i Italien och där tog vi bussen till Milano. Vi käkade lite mat där fast hon som vi beställde av fatta inte engelska så va lite svårt men mamma beställde nått vääldigt äkligt så jag gick till Donken och tog en cheesburgare, mums ! 
Sen efter vi hade ätit klart så åkte vi tåg till Oulx i 2 timmar, i tåget läste jag och pratade, men det var nån läskig snubbe som typ såg ut som en gangster som gick till Annette och tog fram mobilen och visade nått och sen gick han utan att säga något, konstigt ? men sen när han skulle gå ut så började han och nån skrika åt varandra på Italenska så fatta ingenting, värsta läskigt...
Men sen när vi kom till stationen s hämtade Emelie oss (Mamma, jag, Victoria och Annette) och sen åkte vi till lägenheten där Emelie, Kalle och Robin bor :)
Och när vi kom till lägenheten så var maten klar det var Charlotte en från England som hade lagat mat till oss, gottgott !
Och hemvägen orkar jag inte berätta det var nästan bara läsa och sova ! :D
Fast har ont i hela kroppen efter att jag körde snowboard...
Men aja, hat bra !




kram Jossi <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0