lördag !

heeeeej ! :)

Nu sitter jag här oc har precis vaknat, tänkte blogga igår men sen så blev allt fel så orka inte, sorry :) men skriver om gårdagen nu.
Jag tillbringade kvällen på gårn med Linn, Elsa och Agnes. Fast det var inte kul folk på gårn för alla var väl trötta efter lanet... -.-
Men jag och Elsa kom till gårn kl 6, så gick vi in men det var inga där så vi gick igen, vi gick ut i kalla mantorp det var sviin kallt, men aja sen så smsade jag Linn och sa att vi kommer nu och hämtar dej för du SKA till gårn, då sa hon kom kl 7. Då fortsatte vi gå och gå och gå, sen blev kl 7 och då gick vi till Linn och hämtade henne sen gick vi till gårn, sen efter en kvart nått sånt smsade agnes och sa att vi skulle möta henne så det blev att sätta på sig allt igen, sen mötte vi henne. Sen efter x-antal timmar så tog jag Elsas mobil och smsade roligt folk sen bytte jag namn på några av hennes kontakter, busigt ;D

Men mamma och pappa åkte precis till göteborg och skulle titta på robert gustavsson, så Anton och jag blir själva, utom att Linn ska komma hit och så ska Ludvig Svensson och Ludvig Hanberg komma hit oxå inte så kul att dom ska komma men Linn och jag ska nog ha kul endå, det var väl allt, kommer mer inlägg under dagen ;)



Jossi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0